Në konferencën e saj vjetore të zhvilluesve “Meta Connect”, shefi i gjigantit të mediave sociale, Mark Zuckerberg, njoftoi një sërë pajisjesh në partneritet me markat e syzeve të diellit Ray-Ban dhe Oakley.
Firma gjithashtu prezantoi një të ashtuquajtur byzylyk nervor që çiftëzohet me syzet e saj Meta Ray-Ban Display për t’u lejuar përdoruesve të kryejnë detyra si dërgimi i mesazheve me gjeste të vogla dore.
Eventi vjen ndërsa pronari i Facebook, Instagram dhe WhatsApp përballet me shqyrtim të vazhdueshëm mbi ndikimin e produkteve të tij, veçanërisht tek fëmijët.
Ai e quajti teknologjinë një “zbulim të madh shkencor” para një audience prej qindra të mbledhur në kampusin e kompanisë në Silicon Valley.
Meta Ray-Ban Display vjen me një ekran me ngjyra të plota me rezolucion të lartë në një lente ku përdoruesit mund të kryejnë video thirrje dhe të shohin mesazhe. Ai gjithashtu përmban një kamerë 12 megapikselësh. Gjatë demonstrimeve të tij për audiencën, gjërat nuk shkuan gjithmonë sipas planit.

Një telefonatë nëpërmjet WhatsApp – e cila është gjithashtu në pronësi të Meta – drejtuar syzeve nuk u realizua pavarësisht përpjekjeve të përsëritura.
“Nuk di çfarë t’ju them juve djema,” u tha Z. Zuckerberg pjesëmarrësve.
“Vazhdoj ta prish këtë.”
Lexo edhe: Alarm në rrjet: Deepfake me fytyrën e Ilir Paços përdoret për mashtrime financiare, denoncon Erion Demiri
Pavarësisht pengesës, Zuckerberg shpreson që linja e aksesorëve inteligjentë të Meta do të jetë një platformë kyçe për integrimin e mjetit të saj të inteligjencës artificiale, Meta AI, në jetën e njerëzve.
Analistët thonë se syzet inteligjente ka të ngjarë të jenë më të suksesshme sesa projekti Metaverse me vlerë shumë miliardë dollarë i firmës – botë virtuale për të lidhur përdoruesit në mjedise dixhitale.

“Ndryshe nga kufjet VR, syzet janë një faktor forme i përditshëm dhe jo i rëndë,” tha Zv.Presidenti i Forrester, Drejtori i Kërkimeve Mike Proulx.
Por, shtoi ai, “barra është mbi Meta për të bindur shumicën dërrmuese të njerëzve që nuk zotërojnë syze AI se përfitimet i tejkalojnë koston.”
Kompania tha se nuk diskuton informacionin e shitjeve, por kuptohet se ka shitur rreth dy milionë palë syze inteligjente që kur hyri në treg në vitin 2023.
Syzet Display do të jenë të disponueshme këtë muaj dhe do të shiten për 799 dollarë (586 paund), qindra dollarë më shumë se syzet inteligjente aktuale të Meta-s.
Leo Gebbie i CCS Insight tha se është skeptik se do të fitojë aq shumë terren sa modelet e tjera të syzeve inteligjente të Meta-s.

“Ray-Ban kanë pasur sukses sepse janë të lehta për t’u përdorur, të padukshme dhe relativisht të përballueshme”, tha z. Gebbie.
Zuckerberg zbuloi gjithashtu syzet Oakley Meta Vanguard me çmim 499 dollarë, të cilat u drejtohen entuziastëve të sportit, si dhe gjeneratën e dytë të syzeve Ray-Ban Meta, me çmim 379 dollarë.
Meta është aktualisht në mes të një vale të madhe shpenzimesh, ndërsa forcon operacionet e saj të inteligjencës artificiale.
Zuckerberg tha në korrik se kompania do të shpenzonte qindra miliarda dollarë për ndërtimin e qendrave të të dhënave të inteligjencës artificiale në SHBA. Një nga vendet pritet të mbulojë një zonë që është pothuajse sa madhësia e Manhattanit.
Ky investim në infrastrukturën e inteligjencës artificiale plotësohet nga shpenzime të mëdha për punësimin e talenteve të nivelit të lartë nga kompanitë rivale.
Meta ka thënë se do të zhvillojë atë që e quajti “superinteligjencë”, teknologji e inteligjencës artificiale që mund t’i tejkalojë qeniet njerëzore.
2 Comments
Pingback: Prindërit protestojnë ndaj Metës: “Fëmijët tanë nuk janë të sigurt në rrjete sociale” - Technews.al
Pingback: Amazon po zhvillon syze AR me kamera dhe audio duke sfiduar Meta-n - Technews.al